Свали курсовата работа

Описание

Управлението на взаимоотношенията с клиентите включва хора, процеси и технологии. Създаването на интегрирано, ориентирано към клиентите решение за целия бизнес помага да се премахне нуждата множество отделни системи. Предоставянето на достъп в реално време на всеки потребител до информацията, от която има нужда, без да се налага превключване между различни системи, повишава производителността и гарантира качеството на предлаганите услуги, както и възможно най-ефективното използване на времето.

 

Социалните мрежи и мобилните приложения са две тенденции в бизнес софтуера, които често вървят ръка за ръка, при това напълно основателно. В крайна сметка, много хора използват приложенията за социални мрежи основно чрез мобилни устройста.

 

Социалният CRM е разширение на традиционните системи за CRM и дава възможност на организациите да въвеждат социални медийни платформи в CRM процесите, така се получават още по-пълни познания за конкретен клиент и възможна сделка.

 

И социалния и мобилния CRM могат да бъдат успешно използвани както от големи така и от малки бизнес организации. Интеграция на организацията със социални мрежи като LinkedIn, Facebook и Twitter помага за идентифицирането на клиентите и техните предпочитания.

 

Мобилния CRM позволява да се управляват и променят данните за клиента чрез смартфон или таблет, най-добрият вариант е съществуващата десктоп система да може да се синхронизира с мобилната такава. Чрез мобилните CRM системи се повишава ефективността на персонала, работещ с клиентите като се намалява времето прекарано на телефона, организира се по-добре работният процес, има пълен достъп до информаацията по всяко време и на всяко място. Това е като да има екип по маркетинг и продажби на всякъде по всяко време.

 

Работата от разстояние вече не е изключение, а правило. Тъй като клиените очакват бързи отговори, е необходим достъп до информацията, независимо от мястото, на което се намира. В днешно време дори служителите имат нуждата да бъдат мобилни.